Avis Car Rental - New York, New York

Adresse: 515 West 43rd St, New York, NY 10036.
Telefon: 6464730088.
Webseite: avis.com.
Spezialitäten: Mietwagenanbieter, Lieferwagenvermietung.
Andere interessante Daten: Rabatt für Militärangehörige im aktiven Dienst, Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz, Parkplätze auf eigenem Gelände.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 263 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 3.5/5.

Ort von Avis Car Rental

Suchen Sie nach einem verlässlichen und angesehenen Autovermietungsdienst in New York City Dann ist Avis Car Rental möglicherweise Ihre erste Wahl. Mit einer langjährigen Erfahrung in der Branche und Standorten in der ganzen Welt, bietet Avis Car Rental eine große Auswahl an Mietwagen und Serviceleistungen für alle Ihre Bedürfnisse.

Die Adresse des Avis Car Rental Standorts in New York City lautet 515 West 43rd St, New York, NY 10036. Dieser Standort ist bequem erreichbar und bietet eine gute Anbindung an öffentliche Verkehrsmittel. Wenn Sie Fragen haben oder Unterstützung benötigen, können Sie sich gerne an das freundliche Personal vor Ort wenden oder den Avis-Kundendienst unter 6464730088 kontaktieren.

Auf der Avis-Website können Sie bequem online einen Mietwagen buchen und sich über die verfügbaren Fahrzeugmodelle, Preise und Serviceleistungen informieren. Avis Car Rental bietet eine große Auswahl an Mietwagen, von kleinen und wendigen Fahrzeugen bis hin zu großen und geräumigen SUVs, sodass Sie das perfekte Fahrzeug für Ihre Bedürfnisse finden.

Einige der Spezialitäten von Avis Car Rental sind Mietwagen und Lieferwagenvermietung. Das Unternehmen ist stolz darauf, eine breite Palette von Fahrzeugen anzubieten, um sicherzustellen, dass Sie das perfekte Fahrzeug für Ihre Bedürfnisse finden. Darüber hinaus bietet Avis Car Rental eine Reihe von Serviceleistungen, wie beispielsweise GPS-Navigation, Kindersitze und Zusatzfahrer.

Es gibt einige andere interessante Daten über Avis Car Rental, die Sie vielleicht wissen möchten. Zum Beispiel bietet das Unternehmen Rabatte für Militärangehörige im aktiven Dienst, einen rollstuhlgerechten Eingang, rollstuhlgerechte Parkplätze und Parkplätze auf eigenem Gelände. Wenn Sie besondere Anforderungen haben, zögern Sie nicht, das Personal von Avis Car Rental zu kontaktieren, um Unterstützung zu erhalten.

Laut Google My Business hat Avis Car Rental in New York City 263 Bewertungen, mit einer durchschnittlichen Bewertung von 3.5/5. Viele Kunden loben den hervorragenden Kundenservice, die sauberen und gut gewarteten Fahrzeuge und die bequeme Lage des Standorts. Es gibt jedoch auch einige Kritikpunkte, wie beispielsweise lange Wartezeiten und versteckte Gebühren.

Insgesamt ist Avis Car Rental eine gute Wahl für alle, die einen zuverlässigen und angesehenen Autovermietungsdienst in New York City suchen. Wenn Sie über die Website buchen, können Sie sich über die verfügbaren Fahrzeuge und Serviceleistungen informieren und ein Fahrzeug finden, das Ihren Bedürfnissen entspricht. Mit einem rollstuhlgerechten Eingang und Parkplätzen, Rabatten für Militärangehörige und einer großen Auswahl an Fahrzeugen und Serviceleistungen ist Avis Car Rental eine empfehlenswerte Wahl.

Wir empfehlen Ihnen, sich auf der Avis-Website über die verfügbaren Angebote zu informieren und Ihren Mietwagen bequem online zu buchen. Das freundliche Personal von Avis Car Rental steht Ihnen gerne zur Verfügung, um Ihre Fragen zu beantworten und Ihnen bei der Buchung zu helfen.

Bewertungen von Avis Car Rental

Avis Car Rental - New York, New York
Anthony Kreutz
4/5

Bei der Ankunft wurden wir sofort freundlich bedient. Ein Wagen entsprechend unserer Buchung wurde bereitgestellt und wir sind mit dem Mitarbeiter die vorhandenen Mängel gemeinsam durchgegangen. 2-3 Minuten nach Fahrtantritt erhielten wir eine Fehlermeldung, dass der Reifendruck bei einem Reifen deutlich zu niedrig ist. Wir sind sofort umgedreht und vor Ort hat man uns sofort geholfen und den Reifen aufgepumpt.

Avis Car Rental - New York, New York
Boris Enno
1/5

Appalling Customer Service - Rude and Unprofessional

I recently had a terrible experience with Avis, and I feel compelled to warn others. Due to unexpected traffic, I arrived at 12:00 for my rental instead of the scheduled 10:00. I was prepared to explain the situation and apologize, but instead of understanding, I was met with shocking rudeness from the staff.

The customer service agent not only refused to help but actually asked me to leave the premises while he went for lunch. He made it clear that since I wasn’t there at 10:00, it was somehow my problem and not theirs. His attitude was completely unprofessional, and I was left feeling like I wasn’t valued as a customer at all.

I understand everyone needs breaks, but there’s absolutely no excuse for being rude and unhelpful—especially in customer service. If you can’t handle a situation with empathy and respect, you shouldn’t be in this line of work.

Avis, you really need to train your staff better. I won’t be using your services again after this experience.

Avis Car Rental - New York, New York
Gary Duffell
1/5

We arrived at 11.30am to collect a car which should have been available from 10am. There were no customers waiting and the reception area was empty. Upon arriving we were basically told to get out and wait. After waiting ten minutes I approached the side window and both members of staff gesticulated and basically told me “to go away”. Another few minutes passed and someone returned a vehicle and one of the staff greeted her. At this juncture I asked what was going on only to be told he was having his lunch and next time arrive earlier…. Absolutely appalled by the service, I’ve never experienced anything quite like it. Don’t use Avis……

Avis Car Rental - New York, New York
Steven Guo
2/5

If you are renting here on a holiday or a weekend, be prepared to wait a really long time and still possibly not get your car even if you have a confirmed reservation.

This is the closest car rental location from my home so I rented here about 15 times over the last two years or so. For about 10 times, everything was great. For about 3 times, there was a line and I ended waiting for about an hour to get my car, even though they have cars readily available. The person at the counter just didn’t seem to care and took like 20 min to get each customer a car. And then twice they simply told us they don’t have cars available and are waiting for people to return their cars. There seems to be no inventory control whatsoever because you can make reservations regardless of whether they have cars available or not. It’s really frustrating and messes up my plans.

Avis Car Rental - New York, New York
Chuck Haling
1/5

Avis moved me to this location because they were supposed to have my car. Showed up and they only had two cars that were not in my vehicle class. Jeep Wrangler or a Dodge Durango with lots of dents and dings. The worst part those was the indifference from the woman at the counter. She was on a personal call when I walked it that she only put on hold and she had zero empathy me. She should not be in a customer facing role. I like Avis in some markets but in New York City Avis is not great and this location and woman were horrible.

Avis Car Rental - New York, New York
S & T Grastrica
1/5

Highly recommend NOT to rent here.
Car was reserved multiple months ahead and given away. Waited for 4 hours because Manager was pretending to look for alternatives but clearly didn’t care. I then had to cancel the booking. Went to SIXT and experienced what GREAT looks like.
PS during those 4 hours multiple customers said that it is normal that pre booked cars in this shop are given away.

Avis Car Rental - New York, New York
Matthew Harrison
1/5

Pre-hired car had been taken when I got there. Service was incalculably slow. Though once we got served service was pretty good - they sorted us with an upgraded car. However that was riddled with scratches the team ie there best to hide… It worked in the end - but I wouldn’t hire from this location ever again!!!

Avis Car Rental - New York, New York
Daniel A
1/5

Wish they’d let me know they didn’t have any cars even though I reserved a few days before .
Arrived there and was told to call reservations who in turn said they had no cars .
Just have the decency to say you could not honor my reservation atleast with a text or email

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